keskiviikko 17. elokuuta 2011

Om att plasta böcker

Jag har haft en bunt med böcker i bokhyllan, som väntat på att bli fixade och plastade. Nu var det dags - samtidigt som jag funderade på att jag borde uppdatera min Facebook status om denna stora händelse. Men.. jag kom fram till att det var dags för mig att börja blogga!  Har följt med olika bloggare en tid och tänkt att det är inget för mig. Som så många gånger förut, så får jag bara konstatera att det är dags att gå vidare och börja med nya saker. Jag vet inte riktigt ännu vad jag kommer att blogga om, men tumkänslan är att det blir en massa babbel om hemmagrejer, mina barn och om livet i sin helhet. Summa summarum - här är jag och hoppas få läsare så småningom. (Facebook statusen är fortfarande ouppdaterad).

Böckerna är plastade och hoppas lillaS blir glad då hon får sina böcker tillbaka. Underligt nog så fick storaS aldrig sönder några böcker och är fortfarande en försiktig läsare och mån som sina saker. Var har jag gått fel med lillaS?

3 kommenttia:

  1. Roligt att du börjat blogga! Bongade bloggen via din mammapappa-header. :)

    VastaaPoista
  2. Jag tänkte också i nåt år att jag nog inte hinner/orkar/vill blogga trots sambons uppmanande att börja. Men så började jag tänka mer och mer i bloggbanor på dagarna och älskar ju att fota så till sist tog jag tag i saken. :) Roligt är det ju!

    VastaaPoista
  3. Tack för era kommentarer :) Nu vet jag åtminstone att två besökt bloggen!

    VastaaPoista