tiistai 13. syyskuuta 2011

Tupperware konsulent

Mitt nyaste påhitt (efter att jag börjat blogga...) är - Tupperware konsulent - vilket jag blev värvad till förra veckan. Jag fick ett samtal, sa bums nej, ringde tillbaka efter ett par timmar för att höra detaljerna och funderade igen ett par timmar och svarade jo - alltid kan jag prova. Denna gång så kostar det inget att prova :)
Så här sitter jag med tre (!) bokade visningar och vet inte ännu desto mer om saken. Jag ser framemot att få träffa folk, komma lite bort hemifrån med gott samvete mm. Det enda jag vet är att jag kommer inte att ha mega många visningar, utan kör mera på fiilis nivå. Om någon vill ha en visning så kommer jag gärna - that's it!
Det finns fina gåvor att få, träffa sina vänner och bjuda på något smått att äta/dricka - ganska enkelt :)

Jag var igår på mitt livs första TW veckomöte -  en upplevelse sig och tror inte att jag går varje vecka. Men många fina saker på kommande så jag får väl börja med att städa mina köksskåp och sen förstora köket efter det.
Det finns en hel del kippon och kuppon som kommer att hitta hem till mig!


Ei kommentteja:

Lähetä kommentti